هزارتوی عاشقان 19
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

(نریما)

تلفونو خاموش کردم رفتمو به مرلی گفتم بیا بریم باشگاه!!!

مرلی:خب خب کی بود 

_سیچی

مرلی:چی گفت؟؟_؟؟

_گفت که باید برگردم

مرلی:من قضیه ی فرار کردنتو فهمیدم اون موقع که خانم روزاکی بهت داشت میگفت داشتم گووش میکرم

_تو .....عجیا ادمی هستی توادم بشو نیستی که نیستی

مرلی:راستش معذرت بیا بریم که شربت اینویی در راهه

_بریــــــــــــــــــــــــــــــم

-اماده شدیمو حرکت کردیم (پیاده چون ماشین مرلیشون دست کوراست)

سیگاکو(رایا)

خب رسیدید

از کِیه که منتظرتونیم

نُریما:اِم .....ببخشید که دیر کردیم کاپتان

مرلی:منم همین طورخجالتی

_شما الان باید بی هوش باشیدد!!!!@_@

نُریما:میفهمیم ببخشید دیگه بگذرید

مرلی:من که.....

ناکاما:شما که.....

هایجین:دیر کردید ها

نُریما:خب حالا چکار کنیم؟

_این دفعه رو میبخشم 

_ما باید برای  تفریحی و قدرت سنجیدن شما به اردو بریم

مرلی:اخ جونی اخ جون اخ جون

_قباحت داره !!1

مرلی:ایــــــــــــــــــــش

هایجین:وا درست حرف بزن

نُریما:پسرا که نمیان

ریوما:چرا ما نیایم کاپیتان ما گفته ما هم بیایم!*_*

نُریما:عه عه 

اوتاری:ما زاتن ....  خب ما نباشیم مجلس مجلس نیست!!!

مرلی:پسره ی چلغوز عنـتـ........

هایجین:شما زاتن پروو هستید 

_اهای برید شما از اینجا

زایزن:جا تنگه؟عذز میخوایم کاپیتااااانـ

کنیمیتسو:شما با چه اجازه ای از زمین تنیس خارج شدید

ایجی:هوی هوی خانومارو

زایزن:ما بازیمون تموم شد کاپتانـ

کونیمیتسو:خب که چی ؟دلیل نمیشه بیاین اینجا!!

اوتاری:چه گیــــــــــری میدنا

کونیمیتسو:خانم رایا بابت بی ادبی پسرا عذر میخوایم شما ها .....80دور دور زمین بدویید

ایجی:منم هستم؟

کونیمیتسو:بله همتون

ایجی:مردد

-امم.......

نُریما:خب حالا چیکار کنیم کاپیتان؟

_هیچی گروه بندی میکنیم

ایکا:اخ جون گروه بندی من با یک خنگ

مرلی:بین ما خنگی وجود نداره

نُریما:هووووووووووووف ایـــــــــــــــــــکا

ایکا:باشه بابا باشه(ههه حرص نخور)

_صف ببندید

همه:چشم کاپیتانــــــــــــــــــــــــ

_خب میساکی و ناکاما

هایجینو ایچان

ایکا و نُریما

مرلی و اینهی

هایجین:کارمون ساختست با کل کل کردنای اینا

خودمو فاطی 

روزاکی:افرین افرین زوجای خوبی هستن

روزاکی:فردا توی جنگل هاپیستو اردویی اون جنگل

ناکاما:ولی مربی ما شنیدیم ارواح زیادی داره

روزاکی:مهر شده خب ارواح که ترس نداره و یا شایدم خرافاته

میساکی:ولی داستانی هست تعریف کنم

روزاکی:کافیه داستان ماستان چیه

روزاکی:دو تا چادر بزرگه که یکیشون مال پسراست

نُریما:نــــــــــــه پسرا عهعهعه ......

روزاکی:خب حالا همین گروها تمرین تنیس کنن

(پسرا)(کونیمیتسو)

گروه بندی میکنیم ماهم

_کورانوسوکه برو اون پسرا رو صدا کن

کورانوسوکه:عه ...چشم

کورانوسوکه:اهای شما ها بیاین بسه

زایزن:وای مردیم ...خدایا این کاپیتانو از ما بگیر

کورانوسوکه:خبر چینی میکنم

اوتاری:اِی خدا عقل بده

ایجی:تقصیر شما هاست من بی گناه بودم نه 

زایزن:ببند اون گاله رو 

اوتاری:بریم تا 50 دور دیگه اضافه نشده

_خب صف ببندید گروها تقسیم بشه

ریوما و فوجی

کوروناسوکه و اوتاری

زایزن و ایجی

یوکیمورا و رنجی

خودمو اوتوبه

............................................

برا قسمت بعد 51 نظر میخوام

فهمیدید

نظرات عشق بازی نیستو هم کامل کنید


نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت0:27---3 اسفند 1394

پاسخ:باشه خوشم نمیاد الان که افتابه کولر روشن کردیم


هایجین
ساعت0:26---3 اسفند 1394

پاسخ:عزیزم فدات گریه نکن


هایجین
ساعت0:25---3 اسفند 1394
تمام لباسام و وسایلم با اینکه تو خونه هستن اما خاکی شدن.
تمام مدتم درای خونه بسته بودن.
پاسخ:خخخخخ خوشم مویـــــــــــــــــــــــــاد


هایجین
ساعت0:24---3 اسفند 1394
از گردو خـــــــــــــــــــــآکــــــ ـــــــ ......
مـــــــــــتـــــــــــــنـ ـــــــــــــفــــــــــــــــ رم.
پاسخ:نه من خوشم مویاد


هایجین
ساعت15:23---2 اسفند 1394

پاسخ:هوه هوه بووووووس


هایجین
ساعت15:23---2 اسفند 1394
خودم کامل میکنم.
پاسخ:فدات شم


هایجین
ساعت15:22---2 اسفند 1394
هر چقدر کم داره بگو آجی....
پاسخ:فدات نمدونم


هایجین
ساعت15:22---2 اسفند 1394
اینجا چندتا نظر کم داره؟؟؟؟
پاسخ:ام؟


آیکا
ساعت15:09---27 بهمن 1394
چرااااااااا؟من امروز المپیادر هام تموم شد آمدم وب آجیی هام رو بترکونم
پاسخ:سلام ایکا جون منئن


آیکا
ساعت21:17---22 بهمن 1394
راهپیمایی رفتی؟
من چون بسیجم راه افتادم رفتم
پاسخ:خخ


آیکا
ساعت21:16---22 بهمن 1394
بزار خودم کامل کنم آجی
پاسخ:اگه کامل کنیم من دیگه نه رمان نه پست نمیزارم


هایجین
ساعت18:09---21 بهمن 1394
خیلی خوب بود.
پاسخ:مرسی


هایجین
ساعت18:08---21 بهمن 1394
این قسمت و دوست داشتم.
پاسخ:خواهش


هایجین
ساعت18:08---21 بهمن 1394
خیلی باحال بود.
پاسخ:ممنون


هایجین
ساعت18:07---21 بهمن 1394
معرکه بود.
پاسخ:خخخخ


هایجین
ساعت18:06---21 بهمن 1394
قسمت بعد.
پاسخ:چشم


میساکی
ساعت21:19---17 بهمن 1394
من داستان ترسناک دوس
پاسخ:ناکاما میگه یهیهیه


میساکی
ساعت21:19---17 بهمن 1394
دنیا به اخر رسیده از کی تاحالا ان تاچیبانا و موموشیرو هم قد شدن؟
پاسخ:اره والا اب رفتن


هایجین
ساعت15:13---17 بهمن 1394
وایـــــــــــــــــــــــــــ ـــی.عالــــــــــــــــــــــ
پاسخ:ممنوووووووووووووووووووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 17 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&